Medyum Şikayetleri Gerçek Dürüst Yorumlar
Site İçi Arama Paneli


 
Üye Girişi
Kullanıcı Adı

Parola



Henüz Üye Değil Misiniz?
Buraya Tıklayarak Üye Olabilirsiniz.

Parolanızı Mı Unuttunuz?
Buraya Tıklayın
Site Ziyaretçileri
Pazartesi837
Salı679
Çarşamba823
Perşembe580
Cuma416
Cumartesi288
Pazar575
Toplam:351707
En Çok:1383
Tavsiye İstatistikleri
Medyum Tavsiyeleri
ACİL
merhalar , benim de çok acil iyi bir hocaya ihtiyacım var gerçekten gidip fayda gören var mı ?
Paylaş:

Yorum
Zehrauzun
Arkadaşim Büşra hocada dolandirici sakın inanma coktandir burayi takip ediyorum hepsi dolandirici burdaki hocaların.sakin ama sakın inanma
Yok
Sakın haaa sakın arkadaşlar o büşra motor denen orospuya inanmayın kendisi şerefsizin teki ciğeri beş para etmez kaltak o güvenmeyin o köpeğe numarası bu beni dolandırdı şimdi sikicem onun belasını 0543 729 5165
Yok
Ben burda sitede bazı sorunlarımdan dolayı büşra hocayı bulmuştum kendisine ulaşamadığımdan ve özelden gelen mesajlar yüzünden sinirlerimin bozulmasından dolayı büşra hoca hakkında öyle bi yazı yazdım kendisinden özür diliyorum yorumu bi anlık öfkeyle yazdım tabi bi türlü silemedim.
ebru0646
Büşra hocaya internetten yorum yaparken ulaştım. Başta güven verdi bana 500 TL'mi aldı sonra hiçbir şey dediği gibi olmadı. Annemi kaybettim dedi tekrar başlayacağım işlemlere dedi ama ses seda yok. 2 aydır telefon ediyorum ya engelliyor beni ya da hemen meşgule atıyor. Farklı telefondan aradım ulaştım benim olduğumu anlayınca telefonu suratıma kapattı. Dolandırıcı mısınız? diye mesaj atmıştım bir kere ben dolandırıcı değilim demişti. Madem dolandırıcı değil neden ben kendisine 2 aydır ulaşamıyorum. İşlemleri olumlu olan arkadaşlar adına sevindim ama Büşra Hoca'ya bundan sonra asla iyi demem.
ebru0646
Yok profilindeki arkadaş ne oldu da karar değiştirdin. Ben 2 aydır ulaşamıyorum Büşra Hoca'ya. 2 gündür de telefonu kapalı whatsappı falan silmiş. Sanırım numara değiştirerek dolandırıcılığa devam edecek. Bana geri dönüş yapmadığı sürece hakkındaki kararım hiç değişmez. Kendisine de hakkımı helal etmem.
ebru0646
Büşra hanım yaptığım yorumları okuyorsunuz madem o zaman açın telefonunuzu son yazdıklarıma cevap verin. Eğer ben haksızsam yazarım zaten buraya herkes görsün diye. Özür dilenecek bir durum varsa onu da yaparım ben gocunmam böyle şeylerden.
ebru0646
Büşra Hanımdan memnun kalan arkadaşlar esra6161, ahmet Sagsoz, Nursel Oz adlı kullanıcılar yazdıklarımı hemen söylemişsiniz. Son yazdığımı neden iletmediniz acaba? Hocanızın aramasını bekliyorum. Tekrar söylüyorum ben hatalıysam özürümü dileyeceğim...
Selen82
Ebru kardesim Büşra dolandirici sana gecmis olsun simdide Fatma hoca adiyla folandiriciligina devam ediyor antalyada oldugunu soyluyor sakin ve sakin inanmayin burdaki onu ovenlerde kendisi sakin inanma zaten parani kaptirmissin bu saatden sonra inanmazsan nolacakki hepsi kendisi burdaki yorumlarin
ebru0646
Çok haklısın Selen82 kardeşim. Buraya yazdıktan sonra istersem seni perişan ederim diye tehdit mesajı attı. Allaha havale ettim zaten çıkarır rabbim ondan bir şekilde.
Seda
Büşra hoca da dolandırıcıymış bu arada şunuda bildiriyim arkadaşlar merlin hocada dolandırıcı çıktı bi arkadaşım işlem yaptırmış kendisi ortada yok birde hakan ışık hocayla işlem yaptıran varmı
Yorum yaz
Yorum göndermek için lütfen üye girişi yapın.
Oylama
Sadece üyeler oylayabilir.

Oy verebilmek için lütfen üye olun ya da üye girişi yapın.

Harika! Harika! 0% [Oylanmamış]
Çok İyi Çok İyi 0% [Oylanmamış]
İyi İyi 0% [Oylanmamış]
Fena Değil Fena Değil 0% [Oylanmamış]
Kötü / Berbat Kötü / Berbat 100% [1 Oy]